Circuittraining

De Circuittraining is effectief, snel en laagdrempelig. Fitness in circuitvorm (d.w.z. oefeningen achter elkaar) is de meest effectieve trainingsmethode van De Sportschool. De 30 minuten durende Circuittraining bestaat uit het doorlopen van een circuit van toestellen afgewisseld met losse attributen zoals o.a. losse gewichten en elastieken.

Alle spiergroepen en bewegingen worden getraind in combinatie met het verbeteren van de conditie, mobiliteit en coördinatie. Bij het trainen van 2 à 3 keer per week behaal je al snel resultaat. Circuittraining is ideaal voor; afvallen, sterker worden, het vergroten van de mobiliteit en zelfs revalidatie. Bovendien geeft Circuittraining een fit en energiek gevoel.

Fit en sterk worden bij De Sportschool! Circuittraining is uitermate geschikt voor senioren. Omdat elke deelnemer werkt op zijn of haar eigen; TEMPO, GEWICHT, BEWEGINGSUITSLAG (grootte van de beweging) en WERK- / RUSTTIJD verhouding. Met deze 4 factoren bepaal je dus zelf hoe zwaar(der) of hoe makkelijk(er) je de training maakt!

Ma t/m vr: 9:30-10:00 uur
Zondag:  10:30-11:00 uur