Wij maken Fitness leuker en effectiever

Ben je ook flauw van al die loze beloftes die fitnesscentra doen?
Word je vaak aan je lot overgelaten?
Of heb je onvoldoende motivatie om te blijven sporten?

Wij hebben een divers aanbod voor iedereen, ongeacht leeftijd, wensen of niveau.
Door onze actieve begeleiding train je op een doeltreffende, veilige en plezierige manier en zul je beter gemotiveerd blijven om sneller jouw gestelde doelen te bereiken.
Met onze afwisselende programma’s en trainingen is er voor ieder wat wils; afvallen, conditieverbetering, kracht-, & spieropbouw, lichamelijke klachten verminderen en/of revalideren!

Groepsgewijs sporten of je eigen weg gaan!

Een laagdrempelige begeleide groepstraining bij De Sportschool is de Circuittraining waarbij je in circuitvorm diverse kracht-, stabiliteit- & mobiliteitsoefeningen doet. Deze worden mét maar ook zonder fitnesstoestellen gedaan, er wordt dus ook gewerkt met vrije gewichten, elastieken en oefeningen met het eigen lichaamsgewicht.
Voor de gevorderde sporter hebben we de Smallgroup HITT, een pittige workout waarbij conditie maar ook kracht en stabiliteit wordt getraind.

Wil je liever zelfstandig sporten dan kunnen we voor jou een persoonlijk schema maken (maatwerk dus!) afgesteld op jouw doelen. Een schema dat we elke 6 weken wijzigen & opbouwen uitgaande van jouw eigen niveau. Natuurlijk stellen we samen met jou de doelen voor de langere termijn omdat dit realistischer en haalbaarder is. En dankzij onze uitgebreide faciliteiten en trainingsmogelijkheden kun je steeds weer andere oefeningen doen voor alle spiergroepen en alle mogelijke bewegingen, het wordt dus nooit saai op deze manier!

Maar ook voor PERSONAL TRAINING kun je bij ons terecht.

Fitness wordt weer leuk, uitdagend maar vooral effectief!

[There’s no elevator to succes, you have to take the stairs]