Motivatie tips

Heb je ook wel eens moeite om van de bank af te komen en naar de sportschool te gaan?
Wij hebben een aantal tips voor jou om het sporten wat makkelijker te maken:

• Regelmatig gaan sporten
    Zorg dat je een zekere regelmaat hebt;
    -2 / 3 keer per week
    -Om de dag
    -Direct na je werk
    -Op vaste dagen
    N.B. dat hoeven geen vaste dagen te zijn maar het werkt natuurlijk wel makkelijker.
  • Vaste dagen / vaste tijdstippen
    Wanneer je op vaste dagen kunt sporten, kun je andere zaken rondom het sporten plannen, zo wordt het SPORTEN een onderdeel van jouw leven.
  • Stel realistische doelen
    Welk doel je ook voor ogen hebt, zorg dat je er een realistische tijd voor uittrekt, fitter en sterker worden gaat vrij snel maar spieropbouw en afvallen duurt langer.
    Wij helpen jou met realistische doelen stellen;
    -Aantal kg. spieropbouw
    -Aantal kg. vetmassa verlies
    -Bepaald streefgewicht
    -Bepaalde kledingmaat
  • Elke 6 weken een nieuw schema
    Je kunt bij ons elke 6 weken een nieuw schema krijgen afgestemd op jouw behoeftes en niveau, zo blijft het sporten; leuk, afwisselend maar vooral effectief!
  • 1,5 – 2 uur vrij plannen
    Je hoeft geen 1,5 tot 2 uur per keer te sporten maar deze tijd ben je vaak wel kwijt aan; reistijd / omkleden / douchen etc.
  • Vind een trainingsmaatje
    Wanneer je samen met een vriend(in) / familielid naar de sportschool gaat, kun je elkaar motiveren en stimuleren om te gaan én te blijven sporten.