Profielen medewerkers

Richard

Richard Moorman (1975)

Emmenaar, geboren en getogen in Zuid Oost Drenthe.
Altijd een passie voor sport gehad en meerdere sporten beoefend waaronder; voetbal, judo, karate, boksen, snowboarden, fitness, ATB, wielrennen en Olympisch gewichtheffen.

Het coachen en trainen van mensen en ze hierdoor fitter, sterker, en gezonder krijgen geeft mij een zeer voldaan gevoel. Ik probeer mensen bewust te maken van het belang om regelmatig te trainen en ook de noodzaak om een beetje verstand te hebben van (gezonde) voeding want voeding is de basis van onze gezondheid.
Door mensen wat te leren hierover kan men eenvoudiger zelf de goede keuzes maken.
Maar balans moet er natuurlijk ook zijn; tijd voor ontspanning is essentieel in deze drukke, hectische tijden.

Opleidingen:

Marc Frijmuth (1975)

Woonachtig en geboren in Emmen.
Vanaf mijn 10de tot mijn 12de heb ik Atletiek gedaan.
Al gauw koos ik voor een ander sport. Op mijn 12de begon ik met Kyokushin karate.
Eerst o.l.v. Joop Reilman daarna o.l.v Henk Kuipers.

Op mijn 17de zat ik in de Nederlandse selectie van Kamakura in Den Haag o.l.v. de gebroeders Gordeau (Gerard Gordeau was de eerste UFC vechter ooit) en heb in binnen en buitenland wedstrijden gevochten.
Verder heb ik Boksen, MMA en Kickboksen gedaan. Daar hoorde ook krachttraining en fitness bij.

Bij verschillende fitnessinstructeurs, fysiotherapeuten, bewegings- en voedingsdeskundigen heb ik enorm veel kennis opgedaan. Met deze kennis ben ik na mijn vechtsportcarrière in de fitness gaan werken.

• Personal Trainer
  • 3’de dan graad Kyokushin

Leroy Prins (1998)

Van oorsprong kom ik uit Schoonoord en woon nu in Emmen.

Velen zullen me ondertussen al wel een keer voorbij hebben zien komen in De Sportschool. Ik train hier ondertussen ook al flink wat jaren. Voor het eerst binnengetreden in 2014 en daarna nooit meer weggegaan. Sinds mijn 15de bezig met fitness wat begon op zolder thuis bij mijn ouders waar mijn vader wat attributen had staan. Vervolgens op zijn advies naar de sportschool gegaan omdat ze me daar konden leren hoe het hoorde.

Na een aantal jaren gewerkt te hebben in de horeca groeide de passie voor fitness en bodybuilding steeds meer waardoor ik in 2019 ben gestart aan mijn opleiding Coördinator sport, bewegen en gezondheid die ik in 2022 heb behaald.

In 2022 mijn eerste bodybuilding wedstrijd meegedraaid en sinds dat moment nog dieper verzuild geraakt in de fitness wereld. Daardoor ook begonnen als Personal Trainer en (online) coach (Leroy Prins Coaching) en kan daardoor ook buiten de sportschool mensen helpen met het behalen van hun doelen doormiddel van voeding en training.

Opleidingen: