Per maand opzegbare contracten

Als enige fitnesscentrum / sportschool in Emmen en omstreken werken wij uitsluitend met per-maand-opzegbare-contracten.
Je kunt bij ons dus áltijd per direct per maand stoppen!
(Met inachtneming van één maand opzegtermijn)

Waarom direct een jaarcontract afsluiten? Er kan nog zoveel gebeuren waardoor je tussentijds genoodzaakt bent om (tijdelijk) te stoppen. Bij ons kan dat dus te allen tijde.

De reden? Om jou de gelegenheid te bieden, zelf te ervaren wat fitness voor je kan betekenen zonder er direct een jaar aan vast te zitten. Laagdrempelig om te zien of het je bevalt en om de sfeer te proeven bij De Sportschool, met onze persoonlijke benadering en natuurlijk om te ervaren of het sporten überhaupt bevalt mocht je niet eerder aan fitness gedaan hebben.

En dat voor een betaalbare prijs,  onbeperkt sporten, 100% begeleiding, koffie, thee & chocolademelk gratis.

Een proefles of een begeleide les is altijd mogelijk en geheel vrijblijvend, wij vragen hier resp. € 10,- en € 15,- p.p. voor en dit bedrag wordt verrekend als je daarna besluit om lid te worden.
Bel voor een  afspraak 0591-227455 of mail naar sport@uwsportschool.nl

N.B. het betreft hier doorlopende maand-abonnementen welke altijd per direct per maand beëindigd kunnen worden.