Voorbeeld testimonials

Freek Habing (69 jaar)

In december 2012 ben ik begonnen met sporten bij De Sportschool. Ik had overgewicht, een hoge bloeddruk, mijn cholesterol was te hoog en ik had last van slaapapneu.
Door o.a. mee te doen met de Circuittraining en extra cardio (fiets en roeier zijn favoriet) ben ik gaan afvallen, zo’n 20 kg. ben ik momenteel al kwijt. Maar ook ben ik door het sporten en gezonder eten, in goed overleg met de huisarts volledig gestopt met mijn medicatie, waar ik 15 jaar op heb gezeten. Ook van mijn slaapapneu heb ik veel minder last. Het sporten heeft dus wel wat teweeg gebracht, ik voel me veel fitter en actiever. Hier ben ik dus zeer tevreden mee.

Jan Hooft (78 jaar)

Al vanaf 2013 sport ik bij de sportschool, standaard 3 x per week. Vind het heerlijk ontspannen sporten onder zeer deskundige leiding en hoop dat ik zo door kan gaan tot mijn 85’ste. Moet lukken met deze apparatuur en dank aan Richard en z’n sportcollega’s…

Hallo geïnteresseerde sporters,
Mijn naam is Mia van Leeuwen. Ik ben 79 jaar jong en sport op de leukste sportschool van de wereld.
Een kleinschalige sportschool met perfecte begeleiding en betrokkenheid van de leiding naar de sporters, maar ook van de sporters naar elkaar.
Heel regelmatig gaan we met elkaar uit eten of kiezen we voor een sportieve activiteit.
Goede verantwoorde voeding en duurzaamheid staan bij onze sportschool “hoog in het vaandel”.
Dus lieve mensen, waar wachten jullie nog op? Tot snel!